Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dziecinna | użytkownik

imię i nazwiskoI.Korman adresZąbkowice Slaskie zarejestrowany28.09.2008 @15:04:46 ostatnio na stronie25.04.2010 @11:30:39

Amatorka z Canonem 1000D

możecie zobaczyć mnie u:

http://www.mopczynska.digart.pl

http://www.syrenka007.digart.pl

---------------------------------------------------------
moje stronki:

http://www.korman.fbl.pl
http://www.maxmodels.pl/kormaniwona.html

ja jako modelka:

http://www.maxmodels.pl/korman.html








kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4727692
digarty18 komentarze983 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon 1000D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~olivvphotography    12.10.2008 @14:58:42
no.. dzięki
_______
nie dziękuj, oceń moje prace
~liryczniedoskonala    07.10.2008 @17:54:07
nie wiem ock,ale ok :D
~Suchtige    07.10.2008 @07:01:23
dobra spoko. Nie wiem jakie zdj zrobić i dodać z dedykiem.
_______
' Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia. '
~Sauwren    06.10.2008 @22:10:10
I see you too :D
~Sauwren    06.10.2008 @22:08:12
Dziękować... Pozdrawiać... Powodzić
~botemu    06.10.2008 @21:26:10
..dzieciaku xP ...dzięki za komentarze
~Suchtige    06.10.2008 @19:49:35
aj . Kolorowego nie dodam... Jak będe miała coś ładnego to zrobie dedyk wtedy .
_______
' Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia. '
~Suchtige    04.10.2008 @11:03:57
Pomyśle.
_______
' Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia. '
~ogryzek    04.10.2008 @10:35:00
dziękuję
_______
~Suchtige    04.10.2008 @10:23:43
To może dodam z dedykacją dla Ciebie w kolorach. Może .. ;]
_______
' Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia. '
~krzysiekkubis    03.10.2008 @20:40:19
daj nr gg to se pogadamy;p
~krzysiekkubis    03.10.2008 @19:21:08
jak na początki to nieźle
~olivvphotography    02.10.2008 @20:56:38
eheee od razu.
_______
nie dziękuj, oceń moje prace
~olivvphotography    02.10.2008 @20:37:46
ej ale dobra, to nie Twoja sprawa.
_______
nie dziękuj, oceń moje prace
~olivvphotography    02.10.2008 @16:47:20
tsaaaa xDDD
chyba Ci się coś pomyliło ;/
nie wtrącaj się, robię co chcę.
_______
nie dziękuj, oceń moje prace
~MOPczynska    30.09.2008 @21:36:06
a czym to ja sobie na obserwacje zasluzylam?
_______
truj mnie!
~syrenka007    30.09.2008 @20:42:44
dziękuję za obserw.
~ogryzek    29.09.2008 @23:07:04
_______
~liryczniedoskonala    29.09.2008 @22:20:55
o iwonka od nowa zaczyna xD czekam na digarty :D
Poprzednia strona 1 ... 6 7 8 9
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt